onsdag 21 april 2010

Mayas berättelse

Här sitter jag o funderar på när vi ska få reda på hur det blir med digitaltvn o även hur det blir med garaget!

Igår på facebook så hittade ja en grupp som heter Mayas berättelse o jag kan bokstavligt tala säga att jag grät när jag läste om vad som hade hänt henne!Jag förstår inte hur människor kan va så fruktansvärt respektlösa mot både djur o människor o jag förstår mig absolut inte på polisen hur dom kan agera som dom gör som ska vara laglydigaste av oss alla men samtidigt låter dom ett djur lida o plågas..

Mayas berättelse
Där kan ni gå in o läsa om Maya, hennes små valpar som lever utan henne just nu o kanske aldrig får tillbaka sin mamma heller..
Finns även en namninsamling som man kan skriva på så kanske man kan stoppa hennes avlivning.
Jag har skrivit på o jag hoppas att den här historien slutar lyckligt för maya, valparna o deras ägare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar