måndag 5 april 2010

Måndag

Här var det visst inte skrivet på ett tag..
Är fortfarande sjuk o nu har den där förbaskade hostan kommit med :(..Har iaf fått en lång helg med P o det är underbart..
Vårat nya bredband är inkopplat nu o även hem telen men jisses vilket krångel det va att få igång allt..Tror jag satt flera timmar i telen med dom bara för att få tag i en pinkod till modemet så jag kunde få i gång det trådlösa på min data..
I går grillade vi o vädert va underbart men idag när vi vaknade så hade det snöat o det va ju mindre trevligt men snön har försvunnit igen :P.
Satt även ut bilen på annons igår o vissa människor som ringer är ju puckade, pratade med en idag som skulle komma o kolla på bilen men han har varken ringt eller dykt upp o sånt blir jag så sur på, man väntar o väntar o helt plötsligt har hela dagen gått kan man inte va snäll då o skicka iväg ett sms o skriva att man inte kommer istället.

Skulle behöva laga mat oxå men vet inte när P kommer hem för han är i viken o fixar med dom andra bilarna..Bobby fick oxå följa med så jag hoppas han kommer hem hel igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar