tisdag 13 april 2010

Som en nål i en höstack


Dagarna springer visst i väg här hemma..
I söndags sålde jag iaf bilen :D Hade helt gett upp o trodde att jag aldrig skulle bli av med den även fast vi hade satt ut den tok billigt..
Killen som va intresserad av den dök upp efter en stund o med sig hade han en annan killa men inte synade dom bilen så himla mycket som jag trodde..
Efter en liten stund sa han att han ville ha den o jag slängde bara ur mig att han skulle ge ett bud vilket jag trodde att jag skulle få ångra men han sänkte den bara med 500 kr;P..

I går satt jag o letade en lambdasond till Skylinen men att hitta delar till den biljäkeln i Sverige är som att leta efter en nål i en höstack!P fick ringa till ett företag i dag som skulle beställa in en åt honom o den lilla delen går på nästan 2000kr men vad är det man säger? Det kostar att ligga på topp o tyvärr så är det ju inte bara dom 2000 kr han har slängt ut på bilen den här månaden utan ett x antal tusen till o flera till kommer det bli med!


P ringde förut o frågade vad vi skulle äta men till svar fick han att jag inte hade funderat på det men han va hungrig o ville äta något gott om med tanke på hur fint vädret är så skulle det va gott med grillat men det spar vi till helgen så han kom på iden om att vi bara skulle äta korv med bröd, ibland är han ju bara för tokig ;P..

När P har kommit hem så ska jag försöka få någon av min syskon o hjälpa mig o bära upp min soffan från källaren o över till mamma så hon kan få en lite finare, dock har ju shakira haft sönder mitten delen när hon va valp men det är lätt fixat..

Fick för mig att jag skulle prova min bikiniöverdel för o se om den passade eller om den va för stor, när jag köpte den så var den alldeles för stor men efter bröstförstoringen så satt den skit bra o tur hade jag nu med:D Jag som verkligen trodde den skulle va stor eftersom jag tycker att brösten har blivit jätte små nu, har nog glömt hur sjutton dom såg ut innan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar