fredag 16 april 2010

Har en orm hemma

Igår började dagen lugnt, vi grillade lite...Skönt att man har uteplats o kan grilla;P
P försökte intala mig ett bra tag på kvällen att vi skulle skaffa en till medlem i familjen med men jag sa att det skulle aldrig hända för det är ett djur jag är rädd för o ett djur jag aldrig i hela mitt liv skulle ta i men han fortsatte o tjata o vägrade ge sig så igår kväll kom Torkel hem iaf..
Ja Torkel är en kungspyton..Så nu finns det en orm här hemma..

Igår när vi hade fixat i terrariet o släppt in honom där så gled han omkring o kollade läget, hundarna va jätte nyfikna på honom så dom nosa på terrariet o hade sig o han va nog lika nyfiken han med men sa till honom flera gånger att han absolut inte skulle få för sig att rymma så jag hoppas han fattar..
Idag skulle P åka o köpa ett lås till dörrarna på terrariet så varken ormen eller hundarna råkar öppna det..

Idag fick jag även samtal från sjukhuset o man blir aldrig glad av att prata med dom direkt men men det ordnar sig nog vart efter..



Lånad en bild på Torkel av sara(ägaren innan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar