onsdag 5 maj 2010

5/5-10

Ja jag vet att jag är kass på att blogga!
Ska försöka skriva lite om dagarna som har varit..

Torsdag: Då stack jag i väg med familjen o storhandlade på Maxi..Kom hem sent så hände inte så mycket mer.

Fredag: Skulle på middag hos min mor..Självklart så fick jag stå ute o grilla i regnet men det funka.
På kvällen så gick vi o kollade en sväng på brasan o sen blev det att gå hem o lägga sig.

Lördag: Skjutsade min bror så han fick hämta sin bil, lagade mat o sen lämnade Bobby hos min mor..Åkte till sörping för att möta upp lite bilar som vi skulle åka i karavan med till stan men slutade med att vi fick vända i sörping för M's bil krånglade..
Kom in till stan strax efter 23 men det va så rörigt därinne så vi åkte hem efter en stund.

Söndag: Blev det bara att ta det lugnt.

Måndag: Åkte in till Botorget o hämtade ut nycklarna till garaget, drog även till Elgiganten o köpte en allt i ett skrivare.

Tisdag: Blev det bara att ta det lugnt för P va hemma eftersom han är jätte förkyld o jag hade jätte ont i magen.

Idag:Gick upp tidigt för P skulle på Polisförhör:/ Får hoppas att det inte blir något av det!
Jag har suttit i telen o försökt få tag i människa som är helt omöjlig att få tag i!
Börjar känna mig orolig o stressad nu men får hoppas att det blir bra till slut iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar