torsdag 8 april 2010

Torsdag

Idag gick jag upp innan P åkte till jobbet:)Duktigt av mig!
Hade fruktansvärt svårt att somna igår kväll pga denna hosta men måste ha somnat efter ett tag iaf.

Igår var det även en som hörde av sig angående bilen o han skulle komma o hämta den o fixa den på plats, jag väntade o väntade på att han skulle komma o tillslut skickade jag iväg ett sms till honom som jag inte fick svar på o i morse så såg jag att han hade varit iväg o köpt en annan bil..
Förstår inte att människor har så svårt att höra av sig o säga att nej jag kommer inte eller nej jag har hittat en annan bil så man slipper sitta o vänta o bli irriterad..

P's bil är tydligen inte heller så lätt att sälja för människor är jätte intresserad av den men försöker pressa ner priset som fan på den o det som kommer är bara skambud men men det dyker väl upp någon snart som verkligen är intresserad o betalar det den ska..

Idag blir jag hemma själv för P ska ner till viken o fixa nissan efter jobbet..
Jag hoppas även att nya hemtelen kommer idag med så jag kan gå o hämta ut den..
Äsch orkar inte skriva något mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar