tisdag 6 april 2010

Tisdag

I morse va P snäll o lät mig sova..han hade rätt om att jag va trött för det va jag med, vaknar ju flera gånger på nätterna av min envisa hosta..
Kl 8 ringde mamma så då var det bara att gå upp eftersom jag skulle passa Emma en stund, hon va grinig som sjutton så inget dög.

Idag trillade det även ner en rolig lapp i brevlådan o den va från bredbandsbolaget att dom snart lanserar digitaltv så nu kunde man anmäla sig som testpilot o det gjorde jag snabbt som attan eftersom det va bara dom 50 första som anmälde sig som får prova eller får låna en inspelningsbar HD- box..Sen står det även att dom som tecknar bredband o telefoni nu här hemma ska få det gratis i 4 månader eftersom bredbandet blev försenat hit..
Jag ringde upp bredbandsbolaget men hon kunde inte hjälpa mig med mina frågor just nu eftersom det bara gäller dom som tecknar ett avtal nu men hon skulle ringa tillbaka så fort hon visste..

Ringde även o sa upp Shakiras försäkring på Agria..Hon i telen undrade varför jag skulle säga upp den, jag tänkte va helt ärlig o säga varför men slutade bara med att jag sa att jag har en hund till som är försäkrad på ett annat ställe så hon ska oxå över dit..
Så jag hoppas att det går smidigt denna gång o dom ger fan i dra ännu mer pengar än vad dom ska göra..

Idag har jag inte hunnit med så mycket..Skulle ha plockat ordning i garderoberna så jag kan få in alla kläder, diska o laga mat tills P kommer hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar