onsdag 26 maj 2010

Kass på att blogga

Jisses vad kass jag är på att blogga! Har försökt skriva många gånger men det slutar alltid med att jag raderar allt jag skriver o klickar ner sidan..

idag gick jag för en gång skull upp tidigt o det beror på att P tappade sin mobil bakom sängen i morse så han blev skit irriterad o det slutade med att jag också blev irriterad o gick upp o rökte i stället o sen när jag la mig igen o tänkte sova så blev jag skit snorig o började nysa så då var det bara att ge upp..

Nu har jag äntligen blivit av med huvud/axlar o nackvärken jag har haft över 2 veckor men kanske inte ska säga för mycket ifall den kommer tillbaka igen..
Väntar på att kl ska bli 16 så jag kan kolla om jag har fått in några pengar idag för det hade jag inte fått igår..
Hoppas även på att jag hör något från F-kassan med snart så jag slipper allt det här men fick veta att det kunde ta upp till 3 månader men va inte heller säkert att mitt läkarintyg skulle räcka för dom men jag håller tummarna att det blir bra till slut för jag orkar verkligen inte med det här längre..

Idag när P kommer från jobbet så ska vi åka o hämta hans nya bil han åkte i väg o kolla o köpte under sin frukost i morse..Skulle va kul om jag hade fått pengar så man kanske kunde ta en sväng till ikea samtidigt eftersom bilen står i lkpg/ljungsbro..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar