måndag 17 maj 2010

Minneskonsert

Sitter o väntar på att gubben ska komma hem snart så vi kan gå o lägga oss o sova..

Igår hände det inte allt för mycket eftersom lördagen gick åt till att festa, va ju den årliga minneskonserten..
Vet inte riktigt vad jag tycker om den :/ Den blev ju absolut inte som jag ville men ska inte klaga heller..Jag slapp iaf vakna upp bakis vilket jag trodde att jag skulle göra eftersom jag inte har druckit på väldigt länge men fick i mig mer än vad jag trodde o jag vaknade upp utan baksmälla men vaknade upp med att ha ont i hela kroppen!
Idag har jag bara fruktansvärt ont i huvudet,nacken,axlarna o armarna men är huvudet dumt så får kroppen lida helt enkelt..

Idag tänkte jag va lite gullig så jag åkte iväg o köpte räkor o lite annat så får se om P vill ha räkmacka när han kommer hem eller om han nöjer sig med mina avdankade pannkakor jag gjorde tidigare idag;P
Är jag inte för underbar som ställer mig o gör pannkakor åt min karl när jag själv hatar pannkakor o mår illa bara av doften?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar