torsdag 20 maj 2010

....

har precis suttit o fyllt i o kopierat massa papper som ska skickas lite hit o dit*Suck*

Idag tog jag en lång sovmorgon eftersom jag va tvungen att kliva upp rätt tidigt igår, skulle va på sjukhuset kl 08,30 för att träffa en läkare o få ett sjukintyg..
Trodde det skulle ta tid innan det skulle bli skickat till mig men det kom hem redan idag*skönt*

Jag blir alltid orolig för dom där intygen innan eftersom man inte vet om dom skriver jätte illa saker om en eller om dom inte ska förstå hur man mår, kan inte påstå att det va roligt att läsa intyget så jag vet inte riktigt hur jag ska känna..

Jag vill så himla mycket men känns som kroppen slutar att fungera mitt i allt!

Jag vet att Shakira är världen lyckligaste hund idag för hon skulle få spendera lite tid hemma hos min mamma i stället för att bara va hemma o tråka..
Ibland kan man nästa tro att hon vet vem jag pratar med i telen för så fort jag har pratat med mamma så blir hon helt överlycklig o till sig..Förut när jag ringde till mamma o pratade med henne så blev shakira helt till sig o börja skutta runt o typ yla tills mamma kom o hämta henne..

Nej usch mitt huvud hänger inte alls med idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar