måndag 10 maj 2010

.....

Som vanligt så tog jag sovmorgon tills P ringde vid kl 11 o frågade om jag fortfarande låg i sängen..

Förut så fick jag syn på något konstigt inne hos Torkel men det va inte så konstigt tillslut utan nu har han äntligen ömsatt o skitit med tror jag så P har lite att göra när han kommer hem!

I lördags så va vi inne en sväng på reptilmässan o kollad men som vanligt så är det så mycket människor där inne så man får inte se så mycket..Hittade massa grottor men den största som jag har titta på till Torkel va på gränsen till för liten iaf så vi struntade i det men han fick en ny vattenskål iaf som är jätte fin o sen köpte även P massa mat till honom så han har ett tag framöver.

K spenderade pengar på att handla en hel del så nu har han 7 kräldjur att ta hand om..
Själv fick jag en tanke om att jag ska köpa mig en liten ödla men jag ska tänka vidare på det ett par månader till! Är ju en hel del man måste tänka på, lära sig o dessutom är det lite mer tid o jobb dom behöver än vad en orm behöver så får se helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Sådär har det strulat för mig med. Man får aldrig allt på en gång, jag gjorde en stor beställning & har fått lite då & då under flera veckors tid. Men det dröjer ju typ minst 10 dagar efter att de skickat paketet tills man får hämta ut det. Ellos är mycket snabbare :)

    SvaraRadera