torsdag 25 mars 2010

Vilket ska man välja?

I går kom P hem rätt så sent eftersom det blev massa skit på jobbet!!Förstår verkligen inte att han orkar med det..
I dag gick jag iaf upp innan P åkte till jobbet, glömde ju helt bort att jag skulle skicka iväg ett mail igår så fick göra det nu i morse i stället..

Har precis suttit o kollat runt på några bredbandsleverantörer eftersom vi har fått ett bredbandsuttag i lägenheten men hittar inget som jag känner mig nöjd med direkt..Tycker att dom ser dyra ut hela högen men iofs så betalar jag redan rätt mycket för det bredbandet jag har!
Blir dock tokig på att jag inte riktigt vet hur man ska gå tillväga med att beställa bredband,tv o telefoni? om jag ska göra det via hyresbostäder eller via leverantörerna? Har ju liksom inte fått så mycket info av hyresbostäder o på måndag ändras tv leverantören så då måste ju bredbandsuttaget va helt inkopplat om man nu ska kunna lägga till kanaler via bredbandet?
Ja som ni märker så är jag smått förvirrad o har inte en aning om något!

Idag hoppas jag att jag får in lite pengar men det återstår att se!
Skulle ju behöva hämta ut min primer som jag har beställt om den nu ligger kvar..??
Torsdag idag o det är himla skönt för det betyder att det snart är helg men den här helgen kommer vi inte kunna sova ut något heller eftersom vi ska upp tidigt på lördag, ska ner till viken för P ska fixa bilen o sen ska vi äta middag där med, på kvällen blir jag nog ensam då han ska tillbaka till viken o festa o jag har inte någon direkt lust då det blir krångel med hundarna o jag inte är speciellt sugen på att dricka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar