lördag 27 mars 2010

Lördag

I morse var det inte alls roligt att vakna o försöka gå upp för jag mådde illa, hade ont i halsen o va snorig men upp kom jag efter ett tag o då fick jag stressa med att äta, föra mig i ordning, mata hundarna o sen gå o lämna den lilla hos mamma..När jag klev innan för dörren hemma igen så beklaga jag mig över att jag inte mådde bra o då kände P på min panna o sa att jag hade feber!

Vi åkte iaf till viken o svärföräldrarna, blev lite fix på nissan o sen skulle vi äta kl 15.
Efter att vi hade ätit o druckit kaffe så hämtade vi upp K så P skulle slippa sitta o åka ensam ner till viken igen efter att han hade kört hem mig..
När jag kom hem så hade jag lite ensam tid med Shakira för det behöver hon ibland..
Nu är Bobby hemma med o han är riktigt trött så han slog ihop i fåtöljen..
Hoppas älskligen får det roligt ikväll o jag hoppas även på att det inte blir något bråk, vilket det brukar kunna bli när hela den högen festar ihop..

Nae usch nu ska jag bädda ner mig i soffan o invänta körslaget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar