måndag 22 mars 2010

Uppe med tuppen

Igår så skrev jag ju att maten skulle va klart till kl 20 o trodde inte P skulle va hemma tills dess men han va hemma 1 minuter över sådär fick jag!
Att lägga sig i sängen tidigt gick inte heller så bra för P fick för sig att han skulle klippa håret o det slutade med att han rakade av sig allt hår :( Jag har helt glömt bort hur han ser ut utan hår så nu är det bara att vänja sig vid det ;P
När han va färdig med det så var det bara att fixa matlåda till honom, ge hundarna mat, gå ut med dom o sen in, borsta tänderna o tvätta av ansiktet o sen hoppa ner i sängen..
Skulle även se klart filmen som jag hade somnat till kvällen innan men när det va 30 minuter kvar så orkade inte jag hålla ögonen öppna så då stängde vi av o försökte sova i stället..
tyvärr så gick det inte så bra o somna sen för det kliade o gjorde ont i halsen så jag hostade ett tag o det höll inte bara mig vaken fick jag allt höra förut men men..

Nu sitter jag o dricker kaffe, kollar på vakna med the voice o väntar på att kl ska bli 8,30 så jag kan knalla bort till min mor o passa lilla Emma medans hon går o lämnar Flisan på dagis o sen går ut med hunden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar