måndag 22 mars 2010

Ett paket att hämta

Passa Emma gick bra även fast hon va jätte trött o somnade till lite sittandes i gå stolen!
Hon är bara för söt den ungen!

Idag med posten fick jag en avi så jag ska snart gå ner o hämta ut ett paket :D..Kanske inte är så roligt innehåll i paket eftersom det bara består av 2 linnen, får vänta glatt på resten av kläderna ett par veckor till det är därför jag hatar att beställa från H&M för man får vänta så länge o sen får man inte allt på en gång som man vill ha!
Står att jag kan hämta ut paketet tidigast kl 16 men eftersom man kan spåra sitt paket så såg jag att det redan låg där nere sen en liten tid tillbaka så jag funderar på om man vågar chansa på att gå ner snart o försöka ta ut det eller om jag måste vänta helt enkelt??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar