fredag 26 mars 2010

Täcke hit o täcke dit

Äntligen fredag!
Imorse hände något o det fick jag allt höra från P innan han drog till jobbet..
Jag har vaknat många gånger på nätterna av att P försöker sno mitt täcke o på morgonen när han vaknar så får han sig jämt en utskällning av mig pga att jag hatar att vakna på nätterna av att någon jävlas för antingen är det han eller så är det någon av hundarna..

I morse så vaknade jag av att mitt täcke va borta så jag blev irriterad o tog täcket från P för jag va helt säker på att det täcket han hade va mitt men han slet tillbaka täcket o så höll vi på fram o tillbaka tills jag blev sur o sa att det är mitt täcke men han svarade att nae det är mitt ditt ligger väl där borta o då kände jag efter o där låg mitt täcke o han påminde mig väldigt mycket o vad jag hade gjort innan han åkte..

Idag ska ena bilen besiktas så får hoppas den går igenom utan problem..
Städa står på schemat idag med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar