onsdag 24 mars 2010

Idag

Idag ringde kl redan kl 4 på morgonen men ni ska ju inte tro att jag gick upp iaf utan P fick gå upp själv :D..Tyvärr så ringde mamma vid 7 o väckte mig för jag skulle passa Emma åt henne en stund, dock så gick jag inte upp då utan klev upp 20 min innan jag skulle dit så fick stressa lite men vi hann..

P skulle ju som sagt upp till Sthlm o jobba idag :( Förstår inte hur fan han orkar stå ut med att jobba åt det där företaget!Jag hade sagt upp mig för längesen om jag va han..Jag fattar inte heller att en människa får vara chef när han säger en sak till någon av sina anställda men sen vågar han inte ta tag i det o stå för vad han säger..
Dessutom har idioterna där upp snott min tv som P hade med sig upp..Visst jag ville inte ha tillbaka den men jag tycker fortfarande att man kan ringa o fråga om man får ta den o inte bara sno den, även P's säng va borta därifrån med..

försöker även sälja 745:an men känns lite hopplöst men får se om det är någon som köper den vart efter..Finns varken tid eller ork att göra i ordningen den när det är 3 bilar till som står, 1 ska in besiktning på fredag o den andra ska ombesiktas innan den 12 April o den tredje ska toppen bytas på o sen in på besiktning den med..

Imorgon ska egentligen in till sjukhuset men ska ändra tiden eftersom det inte finns någon bil att åka med..Dock inget ovanligt att jag ändrar tiden men men

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar