måndag 4 oktober 2010

Måndag

Grattis till älsklingen som jobbar första dagen på sitt nya jobb idag!Han klev upp extra tidigt idag o jag va snäll o gjorde honom sällskap över morgonkaffet.

Jag är verkligen ingen morgonmänniska!Då tänker säkert vissa att du har ju 2 hundar så då måste du gå upp tidigt o gå ut med dom men nae det behöver jag inte för dom är lika morgontrötta dom med så dom sover oftast lika länge som jag o den som oftast av dom som väcker mig genom att peta på mig är shakira men det är aldrig tidigt på morgonen.

Bobby är av med tratten nu iaf på dagarna men på nätterna o när vi inte är hemma får han ha den för all klåda är inte borta men mycket av den har försvunnit o det är fruktansvärt skönt för han är som en helt annan hund ute eller rättare sagt som den hunden han va innan klådan blev som värst!
Ett tag trodde jag att jag skulle ge upp för det va inte alls roligt att gå ut med honom när han va så frustrerad vilket resulterade i att jag va på fruktansvärt dåligt humör när jag kom in med honom..
I lördags kväll märkte jag en förändring hos honom att han hade blivit betydligt lugnar, inte alls lika stirrig o jävlig utan att han började gå lugnare, lyssna när jag sa till honom o inte alls lika stirrig..Jag vågar inte ropa hej än men det går åt rätt håll iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar