fredag 22 oktober 2010

Snö

Konstigt att man blir som ett litet barn när man ser första snön falla från himlen!
Som vi väntade på den men gav upp lite o igår när vi gick o la oss o kollade på film så hörde jag en bil som va ute o åkte runt o tänkte för mig själv att det kanske snöar men jag hade ju varit ute med hunden typ 20 minuter innan o då snöade det inte, när filmen va slut fick jag ett sms av Emma o hon undrade om jag kunde ringa henne först tänkte jag att nu har det hänt något men efter som det va en :) gubbe i slutet så sa jag till P att det kanske snöar så jag gick upp o visst sjutton snöade det:P
Efter jag hade pratat med Emma så ringde jag mamma o hon visste redan att snöade men hon trodde att vi sov så hon ville inte ringa ifall hon väckte oss..
Efter mycket velande så klädde vi på oss o åkte en sväng för P ville ut o sladda men han tyckte inte det va så roligt för han kom ingenvart med sommardäcken..
Stannade o pratade lite med Emma o Kim vid shell..
När vi åkte hem hade det sluta snöa o jisses vad ledsen man blir då..
Jag vill ha massa snö o jag älskar när snön faller men jag hatar slask o is!

Jag hade hoppats på att det skulle ligga massa snö på marken idag men sån tur hade jag inte för all snö är nästan borta o det är bara blött o kallt ute nu:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar