onsdag 20 oktober 2010

...

Tror ni att det kommer någon snö idag?
Jag struntar i vilket nu faktiskt!

Igår tog jag tag i o ringde F-kassan igen för jag såg att beslutet va klart på deras sida men min handläggare var inte speciellt hjälpsam av sig..Hon kunde bara svara på hur mycket jag skulle få i månaden o efterskatten är dragen så räcker dom pengarna bara till att betala hyra..Hon kunde inte lova mig att jag skulle få pengar den här månaden men hon trodde det o hur jag skulle fixa resten kunde hon inte svara på!
Jag trodde att handläggarna man har är till för att hjälpa så man kan få svar på frågor men inte då!
Jag blev otroligt ledsen men va bara att torka tårarna o sitta o läsa runt lite på nätet o fixa andra papper..Tankarna o stressen bara flög genom o kroppen o på kvällen så kände jag av ångesten, trodde ett tag att mitt hjärta skulle spricka så ont gjorde det..

Idag när jag loggade in på F-kassan sida så står det 0 kr på utbetalningen? Då antar jag att jag inte får några pengar den här månaden o då måste jag ansöka på annat sätt vilket jag inte har lust med eftersom jag måste betala tillbaka dom nästa månad o då blir det hel fel hela tiden!

Jag önskar att jag visste hur dom tänker där inne eller hur den människan som skapade dessa regler tänker o hur fasiken den människan är funtad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar