måndag 20 september 2010

tvättdag

Finns det något tråkigare än tvätt?Tyvärr så är det ju ett måste att tvätta! Idag har jag iaf tvättstugan så nu går det lite snabbare än att tvätta här hemma..Får ju inte plats att hänga upp så mycket tvätt i lägenheten o sen tar det värdens tid innan det torkar..

Finns en ny tvättmaskin i tvättstugan så jag fick stå som ett fån där nere innan jag kom på hur den funka eftersom det inte finns någon lapp som det står hur man ska göra på så får hoppas det blev rätt.

Skulle även behöva skicka iväg alla papper som jag skulle ha gjort förra veckan men är så trött på att behöva hålla på varje månad..Väntar fortfarande på ett beslut från Fk men det verkar va segt.
Fick höra att dom har väntetid på max 30 dagar men jag har väntat i över 120 dagar på ett beslut o det är inte okej!!

Har fortfarande inte fått tillbaka pengarna från click ok även fast jag har mailat 3 gånger o ringt flera gånger vilket har resulterat i att man blir bortkopplad eller dom inte tar emot samtal, så kommer inte pengarna in denna vecka så blir det att anmäla dom i stället!

Har även beställt flera tv-kanaler så hoppas dom kommer typ imorgon eller iaf den här veckan men såg att adressen va lite fel men hoppas dom fattar att det ska hit iaf efter bredband o telen är här!

Nej dags att springa ner till tvättstugan igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar