måndag 27 september 2010

Måndag

Usch idag vaknade jag väldigt sent men beror på att vi somnade väldigt väldigt sent o jag reagerade inte ens när P gick upp i morse..

Ringde för en stund sen till veterinären eftersom Bobby inte har blivit bättre!
Ska dit på torsdag morgon o se hur vi ska gå vidare om det ens finns något att göra :(
Bara höra dom orden får mig att gråta för jag vill inte o orkar inte gå igenom det här en gång till..
Jag tror inte det är bara furunkulos utan även en allergi eftersom han blev precis knallröd om magen i lördags när vi hade med honom..

Jag hoppas på att veterinären kommer ta blodprov på honom o skrapprov så vi vet exakt vad det är för det går inte bara titta på honom o säga vad det är för fel..Gör han inte det så byter jag veterinär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar