onsdag 29 september 2010

Onsdag

Den här dagen började fruktansvärt tidigt för mig men tänkte att jag lika bra kunde gå upp så jag kan sova ikväll..

Alla djuren här hemma ligger o sover o jag sitter nog nästan o halv sover framför vakna med the voice..
Får helt enkelt se vad dagen har erbjuda!
P säljer förmodligen bilen idag så blir kanske åka in o hämta honom i stan.
Imorgon jobbar han sin sista dag på skit företaget o imorgon ska även Bobby till veterinären o jag håller tummarna för att det går bra o att han får något mot klådan så han slipper tratten för han blir helt förstörd av att behöva ha den konstant..

På tal om något annat så fick jag en chock i måndagskväll när P kom hem o slängde ur sig en sak men han pratade om samma sak igår med så jag funderar på om han har slagit i huvudet eller om han lider av en för tidig 30 års kris eller nåt..Vad det handlar om låter jag vara osagt till den dagen det blir aktuellt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar