lördag 28 augusti 2010

Staden

I morse började min mobil ringa strax efter kl 9..jag vägrade svara pga att det va dolt nummer o dessutom helg men det ringde gång på gång så tillslut svarade jag för att jag trodde det kanske hade hänt något men det visade sig vara min syster..

F tog över luren o frågade om jag skulle följa med dom till stan o handla kläder för då skulle jag få en tröja:) efter ett tag gav jag med mig o sa att jag skulle följa med..
tåg åker jag nog aldrig mer!Usch säger jag bara..
Gick runt o handlade kläder till F först o den lilla tjejen handla en hel del kläder innan hon va nöjd o klar..
jag själv handlade ett par nya jeans, en tröja o sen 2 linnen..
jeansen provade jag aldrig innan jag köpte dom men jag hade tur o kom i dom haha..

1 kommentar:

  1. Hallå tjejen!
    JAg svarade ju på ditt inlägg på min sida kom jag på,då kankse du inte ser det ju...

    kopierar det och skickar här ist :O)

    Tack tjejen! Grattis i efterskott till dig oxå på årsdagen..Kan inte du oxå gå till din kirurg och säga att du vill korra och att du inte är nöjd och mår dåligt av hur det är,bara att överdriva till tusen. Första gången jag var där så var han inte alls så inne på det,men när jag bokade en tid igen och verkligen sa hur dåligt ja mådde över det,så verkade det inte vara något problem alls.

    Allt är bra med mig,hoppas det är bra med dig oxå!!?

    SvaraRadera