torsdag 19 augusti 2010

When There's No Time For Joking There's A Hole In The Plan

Idag är ingen vanlig dag för idag fyller min älskling år :)

Skulle ha gått upp o gett honom frukost på sängen men vaknade till när kl va 06,30 o fick panik över att vi hade försovit oss så P fick skynda sig upp för att göra sig klar att åka o jag med skyndade mig upp o sen mitt allt så började jag fundera på varför jag skyndade mig när jag ändå inte behövde gå upp..P lämnad kvar lite ny bryggt kaffe så jag bestämde mig för att ta o en koppa kaffe o natta hundarna en stund till..
Dom 2 ligger fortfarande o sover men blir snart att väcka dom så dom får gå ut en sväng.

Agustifestivalen började igår så i kväll om det inte regnar så ska vi in o se på Rix fm festivalen.
I går var det även ett år sen jag opererade mig jag är nöjd men ändå inte för det finns en del jag skulle vilja ändra på o någon gång framöver i mitt liv ska jag göra det!Jag är absolut inte rädd för att gå igenom det här en gång till..

Igår åkte vi även till stan en sväng o kollade i en djur affär men det jag sökte fanns inte där men kunde beställa det men jag ska ta en funderare på det ett tag!
P hittade WP selar där inne så blir att mäta Bobby o sen se om man ska köpa en till honom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar