måndag 16 augusti 2010

Måndag

I går hade jag ett givande samtal i telen med min systerdotter på 3,8år..

F:Vad gör du?
J:Inte mycket tittar på P när han håller på o städar hos Torkel.
F:Vi måste komma o hälsa på någon dag( Vi bor grannar)
J:Ja någon dag kan du få göra det.
F:Ja jag vill passa hundarna (Min syster o hon va hundvakt för ett par dagar sen)
J:Ja det kan du få göra någon dag.
F:Ja då får ni åka i väg någon dag..

Hon är bara för söt den ungen :)

Ringde till veterinären idag igen angående B men hon trodde bara att han hade fått en blödning o att kroppen skulle ta hand om det själv men om va oroliga så fick vi självklart komma dit så dom kollar på det..Jag är inte så orolig pga att han inte har feber o är pigg, huden börjar även bli lite ljusare nu så förhoppningsvis är det på väg åt rätt håll..

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vi gör en marknadsundersökning för att undersöka efterfrågan på snygga, billiga underkläder för kvinnor i alla storlekar. Vi skulle uppskatta om ni ville hjälpa oss genom att svara på våra frågor. Tar endast 1 minut!
    Linda & Cissi

    https://survey.mamut.com/s?s=18655

    SvaraRadera