fredag 21 januari 2011

Möten

I morse vaknade jag upp med en grym magvärk o den sitter fortfarande i..Känner mig ungefär som en 90 årig kärring som varken kan gå ordentligt eller sätta sig ordentligt..Hoppas den går över snart för den gör grymt ont..

Skulle behövt köpt hundmat medan jag var i stan men jag orkade verkligen inte, kände mig helt slut efter mötena jag va på..
Sista mötet på F-kassan hade jag bara lust att gå ifrån, för jag fattade inte något dom sa plus att dom inte tar hänsyn till mina problem i helhet m,m..Tror jag lyckades förtränga det mesta på en gång så va tur att R-M va med för hon va verkligen på hugget o sa vad hon tyckte o tänkte..Dessutom blir jag fruktansvärt arg o ledsen när F-kassan har ställt till problem med ersättning o dessutom så erkände dom att dom även hade dragit ut med ett möte med mig så att allt med arbetsträning inte va någon möjlighet för man va tvungen att ha 6 månader kvar på sjukskrivningen o jag har max 4 månader..Det är ju inte dom som blir lidande av det utan jag som inte får någon valmöjlighet utan bara måste iväg på det dom sätter mig på o dessutom så är det inte säkert att jag kan förlänga min ersättning heller tack vare dom!

Jaja ska snart ringa kundtjänsten för min handläggare såg iaf att dom hade räknat om bostadstillägget idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar