tisdag 11 januari 2011

2011

Tiden går så himla snabbt så man hinner inte med!
Jag hoppas att det här året innebär stora förändringar o en massa tur o lycka!Kanske så får jag något nytt o intressant att blogga om ;p

Förresten så kanske jag skulle berätta att min julafton va hel mysig o jag fick många fina julklappar.Älsklingen gav mig en Tassimo maskin:) Som jag hade längtat efter en sån..Tyvärr så är det nästintill bara latten o chokladen som är godast av Gevalias sortiment..
Nyår åkte vi till P's mamma o pappa en sväng så hundarna fick springa av sig lite o sen blev det att fara hem o handla,städa o sen fixa mat..P's syster o hennes kille kom hit o firade nyår också..Dock så var inte vädret så himla roligt vid 12 slaget för regnet bara öste ner..

Visst ja jag har ju fyllt år med o då fick jag pengar o älsklingen som jag fick göra vad jag ville med så självklart  åkte jag o min syster in till stan på shopping.

Idag håller jag på o tvättar o va meningen att vi skulle städa idag med men P hittade annat roligt att göra idag så jag får ta tag i städningen själv..Tur att min förkylning eller vad det va jag hade har försvunnit för annars hade jag inte orkat något..

Imorgon kommer det hända grejer..Ska iväg på ett möte o vad som händer där vet jag inte men vet att det kommer ta fart efteråt iaf eller jag hoppas det så jag inte får samma bemötande som jag fick när jag var iväg i December..Så jag hoppas innerligt att det funkar med lite hjälp o allt kommer se annorlunda ut sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar