tisdag 29 juni 2010

Vaknat på fel sida idag

Idag har jag vaknat helt på fel sida..
Vaknade av 2 saker idag som gjorde mig fruktansvärt irriterad! Shakira som låg o skällde o morrade o att någon jävla idiot hade svårt att gå normalt i trappen, utan va tvungen att klampa upp o ner o ut o in ett x antal gånger..Så jag gav upp o gick upp i stället!

Igår va också en sån där dag som gjorde mig irriterad..Har beställt en ny mobil som skulle släppas igår enligt den sidan jag beställde den i från så jag gick in o kollade o då står det inkommer 2010-07-02 så jag skickade iväg ett mail till kundtjänst men fick bara tillbaka att nästa leverans är den 2 juli, vilket inte besvarade mina frågor..Finns bara mailkontakt med det företaget!
Efter en stund kollar jag igen o då helt plötsligt står det inkommer 2010-07-23.
Blir helt tokig o ringer upp ett annat företag som står under samma adress o hon va snäll o ringde upp lagret o sen mig igen o berättade att mobilen ska skickas på onsdag så jag ska få den i slutet av veckan..Det hoppas jag verkligen!

P köpte även en takfläkt igår som vi skulle ha över sängen men eftersom det inte funkade att borra med den maskinen jag hittade så får vi vänta med att sätta upp den över sängen tills på fredag, undertiden tänkte vi sätta den i vardagsrummet så igår höll P på med att fixa det o när han hade fått upp den så funkade inte skiten!!Roligt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar