onsdag 14 september 2011

....

Jag skulle egentligen ha varit inne på ett möte i måndags men ställde in det pga diverse olika saker.
Min kontakt ringde upp mig o bad mig ringa till min VC så jag kunde gå ner o lämna blodprov o kolla lite värden pga att jag är så trött, haft spänningshuvudvärk o andra problem..Det här är något jag borde ha gjort för längesen men dragit ut på det pga att jag är så fruktansvärt rädd för att det faktiskt ska vara något allvarligt fel!
Idag var jag som sagt på VC o blev undersökt, blodtrycket var iaf bra o imorgon ska jag tillbaka o lämna en hel hög med prover.

Igår ringde även en person från sveland som höll på med Bobbys kvitton o hon talade om att hon skulle sätta in pengar, jag frågade aldrig hur mycket vi skulle få tillbaka men trodde att det kanske bara blev ett par hundra o idag med posten kom en sammanställning från dom o dom ersätter hela 1900kr :) Tyvärr är det inga pengar som vi kommer kunna spendera på något roligt utan dom åker in på Bobbys konto direkt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar