fredag 23 september 2011

23 September

Oj oj den här veckan har jag haft en hel del att göra!
I fredags närmare bestämt åkte mamma o jag till stan för jag såg att Arken zoo hade 20% rabatt på Hurtta lifeguard halsbanden, Bobby fick faktiskt ett neon rosa ;) Efter det så försökte vi hitta Colorama för mamma skulle hämta ut färg men vi hittade inte dit så vi åkte hem i stället..

I måndags så gjorde vi en nytta försök via min gps o vi kom fram till Colorama utan problem, mamma valde ut färg till vardagsrum o hallen blev typ vitt till vardagsrummet o en liknande grå till hallen som jag har i min.Så från i måndags kväll till igår har jag slipat,spacklat,maskerat,målat blev klar med det igår..Ska börja med hallen med men det skulle vi göra nästa vecka.


Jag har även bestämt mig för att sluta o röka så jag köpte sugtabletter 4 mg vilket funkade rätt bra men vilket tydligen är himla svårt att få tag i,i affären fanns dom inte så igår stack jag in på apoteket o skulle köpa men då var dom sluta så hon la in en beställning så det skulle finnas till idag så jag fick köpa ett par andra med bara 2mg vilket inte hjälpte mig alls..Idag drog jag ner till apoteket för jag skulle köpa dom o även hämta ut andra tabletter o då fick jag redan på att dom var restnoterade o skulle komma i mitten av december!!JIPPI!Hämtade ut min andra tabletter o surade vidare, som tur va så skulle mamma o lotta till maxi så hon tog med sig burken för o kolla apoteket där o tydligen så fanns dom där iaf :)..


Fick även ett brev hem idag att alla mina prover jag tog var normala men jag har brist på folat så nu ska jag äta tabletter i 3 månader o efter dom 3 månaderna ska jag ner o göra ett nytt folatprov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar