onsdag 9 februari 2011

Sometimes good things fall apart so better things can fall togehter

Här var det lika dött som i graven men jag klandrar er inte för att ni inte klickar er in o läser min ointressanta blogg!
Igår när min karl kom hem så berättade jag för honom att vi inte skulle köpa läsk o så o då gav han mig en blick som om jag vore tokig o sa att han kunde ju iaf få dricka eftersom han dricker vatten på jobbet varje dag men jag gav honom ett stort NEJ..Jaja vi får se hur länge det håller, haha..

Igår kunde jag inte låta bli att skratta fast det inte var så snällt..Karln har ju ont i fötterna så han kan knappt gå utan att halta o sen har vi ju då hunden som har ont i tassarna o haltar men till saken..karln gick omkring här hemma o ojade sig o haltade o efter honom gick hunden o haltade minst lika illa  o det såg väldigt roligt ut..

Ska se klart på tv nu o sen ska jag träna lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar